te vreau complicat

De fiecare dată când te sărut simt mii si mii de celule cum se mișcă in spațiu și fac gălăgie exact cât să îmi dau eu seama că nu suntem singuri în lumea asta. Mă despici în două cu limba, mă trezești la viață cu respirația, mă mângâi cu buzele tale uscate. E noapte, dar noi strălucim în ea și nimeni nu e în jur să ne observe. Nu că ar trebui să fie cineva, nu insinuez asta. Dar un eveniment unic de proporții galactice ca acesta nu ar trebui ratat. Suntem ca o eclipsă în constelația iubirii.
Dacă totul s-ar putea rezuma la asta... Pot trăi doar pe baza sărutului nostru perfect (care se întâmplă de fiecare dată când ne vedem) ?
Dar nu, bineînțeles că nu se poate, femeile trebuie să complice bărbații. Voi sunteți așa simpli, cu acțiuni simple, lipsite de sensuri ascunse și motive nebănuite. Dar noi trebuie să vă dăm un upgrade de mister. Pentru noi este imposibil ca ceva frumos și bine intenționat, precum o floare sau un compliment, să nu aibă un background sau un scop definitiv.

Ce nu știm noi este că, în goana după răspunsuri fără sens, vă complicăm pănă ajungeți ca nici voi să nu vă deslușiți. 



Comments

Popular Posts