un an şi ''ăăăăăăă'' jumate?

Primăvara vieţii mele...
Intensă precum încolţirea fiecărui mugur.
Pentru că în fiecare secundă îmi doresc să fie lângă mine. Nu suport nopţile când nu îi găsesc umărul, nu pot asculta o melodie pe care ştiu că el nu mi-o poate cânta şi nu mă pot distra fără el, nu fără să mă simt puţin vinovată că îi răpesc bucuria de a-mi vedea zâmbetul...
Şi nu pot să las o zi să treacă fără să fac o poză la răsărit sau la apus atunci când îl aştept să vină. Nu îmi pot despărţi mâna de a lui mai mult de un minut şi el mă ceartă când o fac.
Îmi place să îi dau cadouri şi îmi place să văd că le poartă. Şi deşi nu este un fan al brăţărilor sau al inelelor, eu continui să îi fac cadouri de genul ăsta.
Îmi place toate pozele cu noi şi aş vrea să am sute, fiecare să reprezinte câte o zi pretrecută împreună. Abia aştept să treacă câteva aniversări pentru a-i putea face încă un cadou cu poze !!!


Nu găsesc cuvinte să exprim ce simt eu pentru el şi, până în momentul de faţă, nu cred că există !

... and believe me, there is more !!!!!




Comments

Popular Posts