searching blue jeans


Stau cu vechile mele căşti de Nokia în ureche şi ascult D'n'B de călătorie. Genul ăla de muzică care efectiv te face să te urci în maşină şi să nu îţi mai iei piciorul de pe acceleraţie ! Şi mă gândeam cât de mult mi-aş fi dorit să merg la mare anul ăsta, aşa, off the record. Să simt nişte firicele de nisip că îmi irită spaţiul dintre degete, şă mă înţepe o scoică în talpă cât timp traversez toate staţiunile pe mal sau să mă irite o algă uitată în chiloţi...
A, şi am menţionat faptul că aş fi vrut să mă acompaniezi şi tu? Sub luna argintie să ne strecurăm pe plajă si să dansăm goi până ne găseşte soarele cu bătături de la atâta sărutat. Da da, să ne doară toate de la prea multă sare şi prea multă iubire. Şi vântul ! Da, vântul pitoresc al Dobrogei să ne împrăştie loţiunea de pe feţele uscate şi să îmi ridice rochiţa uşoară sub ochii tăi naturel. Şi să avem un playlist infinit de vară, cu ROA, Coma, Debussy şi Bar9, dar şi cu puţină Gaga şi S.O.A.D. ... Şlapii să ni' se rupă de la mers aiurea până la vama cu Bulgaria şi inapoi şi să nu găsim nimic pe drum cu care să îi înlocuim. Să ridicăm degetul pentru a pleca spre casă, chiar dacă avem bani de mers cu trenul. Să ne mai lungim vacanţa cu câteva zile. Să ascundem asta de ai mei şi de ai tai şi cu banii rămaşi să ne cumpărăm o grămadă de prostii nefolositoare de pe drum, precum pălării de cowboy, aparate foto de plastic sau prosoape cu Steaua.
Să ne facem poze până nu mai avem loc pe card-uri, să dăm din cap până facem febră musculară la picioare şi să ne întoarcem acasă precum puii de ţigani, cu găuri în pantaloni şi pielea neagră.
...dar e timpul să mă trezesc, căci e sfârşit de vară, eu mă coc în blugi, iar tu eşti undeva departe.

Comments

  1. as pleca eu cu tine oricand spre mare caci si eu ma coc in blugi iar el e undeva departe,prea departe...
    ..dar nu de compania mea ai nevoie :)
    A fost o placere sa citesc postul asta,mi-ai trezit niste sentimente frumoase.

    ReplyDelete
    Replies
    1. As vrea sa vi cu mine la mare, sa ii asteptam si pe ei acolo... ce zici? :)

      Delete
    2. Suna minunat dar eu cred ca as astepta degeaba :))

      Delete

Post a Comment

Popular Posts