nici o noapte

Cânta o melodie prin telefon. Era ceva de dragoste şi se auzea atât de bine.
Tu erai mut pe fundal. Poate te gândeai la același lucru la care m-am gândit şi eu.
M-am îndrăgostit de tine în cel mai serios şi iremediabil mod. Şi cât am stat şi am ascultat melodia aceea de dragoste, mi-am dat seama că fără tine aş fi schimbată. Şi eu nu aş mai suporta o schimbare... Aşadar, o frică imensă de incertitudinea viitorului mi-a invadat corpul. Şi am plâns preţ de câteva secunde cu soarele în faţa geamurilor. Nu voi mai supravieţui unor alte greşeli, unor alte dezamăgiri şi unor alte experienţe nesigure. Trecutul e sigur şi nu vreau să trăiesc din el. Dar nu îl pot şterge şi unele greşeli pot fi puse pe replay.
Vreau să pot spune că eu îmi pot asigura viitorul, să pot spune că nu te voi pierde niciodată. Dar nu ştiu, nu pot vorbi în numele tău şi nu vreau să îţi influenţez viitorul. Dar vreau să rămâi cu mine după fiecare apus de soare ca să te asiguri că mai prind încă un răsărit.



Comments

Popular Posts