O scrisorică imaginară


Dacă toate visele mele s-ar împlinii, dacă aş avea tot ce mi-aş dorii, aş rămâne numai cu tine şi cu o casă. Pe o plajă părăsită, caldă şi zgomotoasă. Nimic nu mi-ar mai trebuii, sinceră să fiu.
Îmi imaginez că aş găsii în tine tot ce mi-aş dorii. Te văd perfect pentru mine. Ar fi atât de uşor, doar noi doi şi marea.
Să ne sărute tălpile, să ne spele nopţile nedormite, să ne îmbrăţişeze trupurile goale şi să ne spună poveşti de 'noapte bună'. Nisipul să ne fie pătură şi pat. Casa să o folosim pentru... nimic. Doar că îmi place mie ideea de a avea o casă impreună cu tine. Să fie alba, pură - să nu aibă nimic de ascuns. Noi nu am avea nimic de ascuns.
Nu ne-ar fi frică de lumea rea.
Şi mi-aş anula viaţa întreagă pentru asta. Pentru tine. Pentru o şansă la noi.



Comments

Popular Posts