Wind

Am fost atât de prostuţă încât să cred că îmi pot uita trecutul... Nu o să pot lăsa niciodată acţiunile în spatele meu. Dar, cu toate astea, am găsit o cale. Deşi vântul bate cam tare în oraşul meu, nu îmi voi lăsa vechile obiceiuri să se piardă printre nori. Dacă eu nu ştiu de unde am plecat, cum pot să ştiu cine sunt? Trecutul, nostalgiile, toate astea mă definesc (acum mai mult ca niciodată). M-a orbit fericirea temporală, astfel i-a fost mai uşor amintirei să mă doboare temporal.
Dar am o şansă. Oricum sunt blestemată, chiar dacă o iau sau nu. Aşadar, o sa las toate să mi' se întâmple... Sunt pregătită să sufăr, sunt pregătită să suport orice consecinţe, sunt pregătită să sper şi să iubesc din nou, să urmăresc veşnica lumină de la capătul tunelului. Ştiu că la sfarşitul drumului mă aşteaptă nişte cocktail-uri pe cinste ! E greu să caut raiul cu dracul asuns în mine, dar ce dracu' ! O să las tot să mi' se întâmple. Îmi place să îmi păstrez problemele puternice, ca mai apoi să pot spune că rezolvările mele sunt mai puternice ca ale celorlalţi.
Şi ştiţi cum se spune... Mereu este mai întuneric înainte de răsărit.



Comments

  1. AnonymousJuly 19, 2012

    scoate-mi te rog block-ul, chiar vreau sa rezolvam situatia asta. esti culmea :/ - winter

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts