chiar dacă




Deoarece totul are un sfârşit, aşa se termină şi şederea mea alături de voi. În ultima lună totul din jurul mea a căpătat o aură macabră. Vedeam totul in gri, chiar şi căldura... Mă cuprindea o îndrăzneală imensă, împingându-mă către cele mai ascunse dorinţe ale mele ! A fost terifiant, dar în acelaşi moment, foarte plăcut. 
Deşi nu mi-am întrecut temerile, am aflat multe...
Deşi sunt la început, am aflat multe...
Şi oricât de rău m-am purtat cu fiecare, sper ca amintirea mea să fie una plăcută. Să nu vă inspir scârbă sau alte senzaţii respingătoare atunci când vă voi străfulgera mintea. Am avut clipe plăcute cu fiecare dintre voi, şi chiar de schimbarea vă va altera caracterul copilăresc, eu vă voi păstra imaginea intactă. Voi refuza să vă percep maturitatea şi vă voi ocroti puritatea îmbibată în parfumul ţigărilor fumate-n spatele bisericii. Vorbe şi cicatrici, desene şi poveşti, elastic cu care să le prind! Paşi către zile mai bune şi dezamagiri, despărţiri si prietenii refăcute... Călin,sper sa nu regreţi ce s-a întâmplat, căci regret eu pentru amandoi! Şi astfel totul mă conturează într-o fiinţă perfectă, împăcată-n privinţa trecutului său.
...şi aşa cum voi nu vă veţi schimba pentru mine, nici eu nu o voi face. Chiar dacă uitarea mă va nimicii din mintea voastră, eu nu voi fi niciodată sătulă de amintirea voastră... Voi. VOI mi-aţi fost alături atunci când nu aveam nevoie de nimeni, când nu aş fi primit pe nimeni ! Sună a clişeu, dar nimic nu este mai adevărat.
************
Şi bate vântu'n geam, mă cuprinde şi mă lasă singură în bătaia nopţii. E una rece. Dar trebuie să mă obijnuiesc, căci nu e prima, dar nici ultima. Lacrimi negre-mi astupă porii feţei, provocându-mi mâinile să-mi împrăştie rimelul ca pe o mască. Poate totul se datorează somnului, căci e târziu şi se aproprie prima rază a zilei !  Şi cum soarele răsare, aşa-mi răsare şi mie speranţa că ... nu ştiu !






Comments

  1. sa fie generat si pe fundalul lunii pline care ne domina din regatul sau ceresc momentan? congrats,kiddo, im proud of ur talent. (diana)

    ReplyDelete
    Replies
    1. multumesc Diana, apreciez muult de tot ! pupici.

      Delete

Post a Comment

Popular Posts