Nu mai pot

Mi-am ramas in inconstient. Te-ai agatat ca o capusa de visele mele...
Ma lasi sa tanjesc dupa tine, dar sa nu te pot avea inca o data...
Ai crescut in mine, copile, si ai inceput sa dai roade... Nu mai pot exista o zi fara sa confund realitatea cu amintirile. Nu trece un minut fara sa te zaresc in coltul ochiilor. Nu termin de ascultat nici o melodie, caci incep sa ma prabusesc in lacrimi... Atunci cand cedez, tot imi trece prin fata ochilor. Si nu pot opri acest sir vicios, nu-l pot opri... Am incercat cu altii, dar tot tu esti prezent in tot ceea ce ating. Si nici nu as putea sa te aduc inapoi, pentru ca nu ma iubesti. Niciodata nu m-ai iubit asa cum am facut-o eu, cu tot ceea ce aveam. Acum, esti prezent peste tot, in fiecare camera am amintiri cu tine... Afara, tot orasul ma bantuie !
Nu mai pot. Nu, nu, NU !
Si nu poti spune ca nu am incercat... Nu ai indraznii sa ma numesti 'obsedata'... Nu...!?

Comments

  1. "Acum, esti prezent peste tot, in fiecare camera am amintiri cu tine... Afara, tot orasul ma bantuie !"

    si cat de bine te inteleg...cat de urat mi-a devenit fiecare loc in care am fost cu el..pustiu si trist..
    ..dar va trece,trebuie sa treaca..zambetele vor veni intr-un final!
    o zi frumoasa sa ai!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sa speram !
      mersi mult penru aprecieri, o seara buna, pupici !

      Delete

Post a Comment

Popular Posts