Atat de...

Kings Of Leon - Use Somebody

Asculta mai multe audio diverse

Sentimentele puternice nu mor, se deterioreaza si se refac; chiar daca intre ele se pun vorbe grele si perioade lungi de timp, ele raman printate in tiparul nostru, in sufletul nostru, in viata noastra.
Incerc sa ma conving pe mine de acest lucru, si ma rog sa merite. Alerg prin usoara ploaie dupa tine, chiar daca ti-am spus 'pa!'. Totul se deruleaza atat de incet, incat am timp sa analizez o gramada de situatii; si nu stiu de ce m-am mai consumat atat de mult. Mereu ai fost aici, mereu am fost acolo, impreuna (pana acum). Inca ma mai misc catre tine, si tu nici macar nu ma auzi; nu te-ai intors, chiar daca eram la 1 metru distanta de tine. Mi-ai mai dat timp de ragaz, sa fug, sa ma razgandesc... Dar eu l-am privit ca pe o oportunitate la visare. Asadar, mi-am dat frau liber imaginatiei si am vazut viitorul ideal. Totul s-a petrecut asa de repede... Si a fost frumos. Tu, cu mine, peste tot; fara ca tmpul sau orice altceva sa intervina
Iti ating umarul si ies din transa; te intorci, nu stii ce se intampla. Dau sa te sarut, si pleci...
Raman nemiscata pret de o secunda si ma intorc brusc. Nu mai avea rost, totul se naruise; pentru mine, gesturile si detaliile sunt foarte importante, iar tu stiai asta. Ai plecat asa, cu buna stiinta... Asa ca plecam si eu, plina de furie si respingere, hotarata sa te dau dracului !
Cand, iti aud vocea si-ti vad umbra-n fata mea. Zambesc pe furis si ma invadeaza o sumedenie de sentimente pozitive. Ma intorci brusc si simt ploaia mai calda acum... Buzele tale ma ating ca de obicei, cu disperare si nevoie mare ! Si eu te trag mai aproape, simtindu-ma superioara si puternica in acel moment.
Dupa ce-am plecat, am decis ca acela sa fie '"our goodbye". Pentru ca nu sunt extraordinara la despartiri, si stiu ca nici tu nu esti ideal in asemenea situatii...

Comments

  1. trist
    ...stiu ca sfarsitul e doar un nou inceput si totusi...


    finalul postarii pare a degaja o doza de optimism...si uite ca,in ciuda acestui lucru,m-am intristat!

    ReplyDelete
  2. si pe mine m-a intristat cand am recitit-o... pentru ca el e plecat acum si no'.
    'optimism' e al doilea nume al meu, mai nou. :D

    ReplyDelete
  3. tu,defapt,in interiorul tau,stiai ca el o sa se intoarca,chiar si cu privirea....pentru ca doua sufletele care-si petrec mai mult timp impreuna,ajung sa simta prezenta celuilalt,chiar daca este la 1 metru sau 1 kilometru departare....pentru ca asa functionam noi oamenii...si acum sa iesim din cementarii filosofice,daca "optimism"e al dilea nume al tau,cum te cheama?....Nechita Sabina-Ioana-Optimism?:*:D

    ReplyDelete
  4. Clar, Diana... Si ai dreptate aici, sta in firea noastra sa facem in asa fel incat sa ne fie bine, asta insemnand sa ne aducem sentimentele pe linia de plutire... Mi-e dor de tine, hai pe afara candva !

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts