Laura o cheama

Sta intinsa langa
mine precum o floare intre stanci, atat de
unica...
Este frumoasa ca o seara
de primavara rece.
Are o voce patrunzatoare
si dulce ce-mi mangaie
urechile din zori
pana-n luna. Un parfum
de visatoare, cu un puternic
accent de razboinica.
Ma aduce pana la zei cu
miscarile ei. Soldurile-si le misca
ametitor, paru-i se rotea
incredibil de
incet in jurul
corpului meu. Mainile-si le impreuna
si ale mele
si ne dansam corpurile toata seara.
Pielea-i fina se freca
de palmele mele involuntar si
nu ma puteam abtine sa nu urlu
cate putin in interior de
frica sa nu ii zgarii altarul.
Inima-mi lua la goana cand o vorba-i
iesea pe gura si
se pierdea pe dupa obraji.

Nu am rabdare pana in zori
sa ii deschid ochii, sa ii sustin
pleoapele, sa
ii seduc mintile, sa ii
adulmec sentimentele si sa
le dobor.
Sa ies victorioasa dupa o partida
usoara de vanatoare
dupa
ce am prins
comoara de la capatul curcubeului si sa
ma intorc inapoi
umilita
pentru mai mult !

Comments

  1. e absolut minunata....imi place enorm cum o descrii pe aceasta"Laura"...pe a mea ai citit-o?cea noua"Camaruta cu usa din lemnul vechi"...:)...:*

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts