soarta mea



M-ai lovit puternic, intens ca o infuzie de dorinte si placeri...
Mirosul tau mi-a izbit simturile. Buzele tale mi-au potolit bataile inimii, caldura fetei tale mi-a alinat fluturii din stomac. Amp
rentele ti' le mai simt pe sub piele, pe suflet. Te plimbai de-a lungul gatului meu, ma sorbeai cu totul. Toate au ramas ca un vis... Cat asteptasem acele minute cu tine ! Sa pot sa te proclam din nou; sa nu-mi mai feresc nevoia de a te saruta, de a te tine in brate.
Miscarile tale agitate. Ma bruscai atat de incet, ma trageai mai aproape de tine astfel incat sa fim unul. Melodia de fundal imi dadea un impuls puternic, pana in talpi.
Tu. Tu. Tu, Calin... Oricat de mult stiu ca nu-ti pasa, vreau sa te fac sa ma vezi. Sa ma consideri un miracol, sa ma simt bine cu tine, sa-mi aduci fericire, sa-mi alungi gelozia imensa ce-mi gaureste fiinta. Dreptul de a ma numii 'iubita' ta nu il mai am; macar sa raman cu dara accea de implinire trupeasca si sufleteasca (partiala). Oricum, nu am nevoie de vor
be pentru a simtii, dar de la tine nu mai simt decat dorinta. Si ma macina sa stiu ca intr-o zi ma vei uri, ca pe toate 'iubitele' tale din trecut; intr-o zi, voi face parte din trecut fara sa mai fiu prezenta in viitor.
"Eu am pata pusa pe tine; si mie nu mi' se duce pata asa usor..."
As vrea sa te mai cred. Dar am ramas cu ceva, cu speranta ca te voi uita pan la craciun.
Ochii tai mi-au luminat drumul pana la craciun.

"Ti-a fost dor de mine, taratura... !"
"Nu, Calin. Minti."
Niciodata nu o sa-mi mai fie dor de tine.


Comments

Popular Posts