The End.



Am realizat cu stupoare ca nimeni nu-mi mai citeste blogul (nu ca am avut vreodata fani). Asa ca, am ales aceasta zi (noapte) pentru a accepta acest lucru. Ma voi opri din a-mi posta sentimentele; nici pentru mine nu mai are rost. A fost o perioada minunata, dar si acest loc imi aduce aminte de el (datorita lui mi-am facut blog).
Asadar, cum nu imi va fi dus dorul, dar vreau sa pastrez amintirile, o sa il las atarnat aici, pana-mi va iesii din sectiunea site-urilor favorite a browser-ului meu. De acum, o sa imi iau viata asa cum e, nu ma mai plang si inghit doar ce vreau sa inghit. O sa uit, dar nu voi uita. O sa fiu alta, dar aceias mereu...
Ar trebuii sa ma opresc din prezicerile mele fara sens. Oricum vorbesc singura; ca intotdeauna...

Comments

  1. Din contra,eu ti-l rasfoiesc :)

    ReplyDelete
  2. eu iti citesc blogul:) continua sa scrii,nu pentru noi ci mai ales pentru tine;)
    Iti doresc un an nou fericit,plin de impliniri!
    La multi ani!

    ReplyDelete
  3. La multi ani! Voi reveni si eu pe acest blog :)

    ReplyDelete
  4. Poate daca ai inceta sa scrii datorita lui ,si ai incepe sa scrii pt tine mai mult situatia s-ar schimba, sentimentele nu schimba realitatea ci realitatea sentimentele.
    Continua sa scrii eu trec pe aici ce-i drept nu des, dar cand trec vad totul!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts