"Unele lucruri nu se schimba niciodata..."
Si printre acele lucruri ma aflu si eu. Cu mintea mea insignificanta, cu viziunea mea infantila asupra oamenilor... M-am lasat tarata in acelas sistem de capcane al "dragostei''. Desi se observa ghilimelele de rigoare (deoarece dragostea reala nu o cunosc), nu ma pot opri din a ma teme de sfarsit; sfarsitul acestui sentiment puternic pe care il simt ar inseamna si sfarsitul unei alte etape. Si sunt satula de sfarsituri si inceputuri grele...
Subliniez faptul ca inca ma aflu in pragul dezvoltarii, din orice privinta, iar analiza vietii mele de pana acum nu ma satisface indeajuns. Inca sunt geloasa pe altii, pe trecut si pe tine, Caline. Inca ma pierd in ochii tai, chiar daca nu i-am mai vazut de aproximativ 2 luni; inca ma adancesc in visele in care-mi apari ca o umbra; si inca ma mai trezesc plangand din fiecare.
Ma sting. Pentru a suta oara o spun. Sper ca de data asta sa si vorbesc serios.

Nici tu nu ti-ai schimbat insusirile de baza; eu tot te vad precum acel baiat ca acum multi ani. Desi "smecheriile" tale persista si la mine si sunt constienta ca nu constitui decat un alt joc...
Constat ca imi place sa joc rolul victimei prinsa sub influente negative exterioare; imi place sa ma pierd, imi place sa ma sting, iubesc sa sfarsesc ceva si sa incep altceva. Acest 'dinamism' imi urla prin vene. Si nu se va opri nici macar cand te voi pierde.
Dar stiu ca va exista un al tu, un alt inceput si alte fericiri; un alt sfarsit negativ s.a. Sunt blestemata sa nu ma opresc niciodata. Si niciodata e o perioada lunga de timp...

Comments

Popular Posts