mono-scena

Imi place sa aud cum zboara pasarile deasupra capului meu
Sa aud cum se zgarie oasele intre ele cand merg.
Imi place sa vad sangele cum picura
cum face gauri in asfalt.
Imi place sa aud sunetul unei caderi silentioase
pe podeaua de portelan a cerului.
Pana si ultimele vibratii imi mangaie inima, dansand.
Radacinile norilor se pierd in sufletul cerului negru, straveziu.
*
Imi mut privirea de la pervazul ruginit plin de flori ingalbenite de la fum;
zares stele adancite in plapuma plumburie, stralucitoare deoarece se sting. Cad.
Imi pun o dorinta, doua, o mie... Toata avand aceias esenta; nu conteaza, atata' timp cat
una se implineste !
Si timpul trece atat de repede... Nici nu mai stiu daca e toamna sau iarna.
In timp ce-mi rod oja neagra de pe unghii soarele se plimba in jurul meu,
imi face ocolul cu dintii.
Sunetele nu mai inceteaza... totul se intuneca; totul e pustiu.

Comments

Post a Comment

Popular Posts