ca la 16 ani

Aud sunete inumane
si cuvinte inexplicabile. Nu stiu ce inseamna. Nu mai recunosc macar o umbra...
De ce brusc toata lumea se asteapta sa am capul pe umerii si sa-mi controlez viata?
(se schimba...)
Amprentele pasilor reci se astern pe parchetul care scartaie. Imi zgaraie pielea,
imi smulge parul din crestet.
O picatura de vin imi curge din pahar;
imi pateaza hainele albe.
Cu venin ma scuipa vremea prin geam ce-mi lanseaza gandurile-n cerul nevazut,
unde soarele leneveste aiurea, luna mancandu-i toata lumina.
Copaci vajaie, o iau la goana prin ceata morbida ce ma
inseala, si-mi fura privirea.
Se joaca 'pase' cu inima mea...
Asa cum m-am jucat si eu odata la vremea mea cu alte obiecte mai putin... copilaresti.
Si m-am plans, m-am taiat adanc; am avansat (oare?)...
Acum, am mai crescut cu un an fata de ziua de ieri, si
acesta conceptie mi' se pare ilogica.
De ce sunt mai mare ca in ziua de sambata?...


Comments

  1. sa te vad cand oi avea peste 20 ani... :P o sa privesti viata altfel

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts