clipe si momente.

E tarziu, si inca te mai astept.
Un telefon, o litera, in gand in zbor... Orice. Orice lucru care m-ar putea ajuta sa nu izbucnesc; sa nu explodeze 'dragostea' din mine.
(...)
Inca e tarziu; Calin, Calin... De ce m-ai asteptat tu in timp ce eu te asteptam pe tine? Rolurile s-au inversat pe parcurs, esenta ramanad aceiasi: avem nevoie de certitudinea ca nu ne vom abandona niciodata. Amandoi vrem sa ne agatam de ea cu atat de multa adoare, sa ne sprijin intreaga incredere pe aceast 'contract', daca il pot numii asa.
(...)
Pe cine mint? Am obosit...
Te iubesc, nu-mi place sa ma joc. Nu mai sunt copil de cand am implinit varsta mea. Te-am iubit, inca te iubesc. Ar mai fi fost nevoie sa ma ascund...? Pot sa pariez orice pe faptul ca tu erai constient de asta. Nu ai spus nimic pentru ca si tu simti la fel? Asta nu pot garanta; doar sper. Ma mai astepti?

Comments

Popular Posts