nu vreau sa cunosc sfarsitul nostru

Frisoane, sentimente amestecate; asta este singura mea certitudine in acest moment.
M-ai lasat fara cuvinte.
Acei ochi, acel miros, acea voce, acel sarut, acea imbratisare; acest scenariu simplu mi' se invarte in minte de vreo' ora, deja... Si nu realizez de ce inca o faci; inca ma mai iubesti cu fiecare celula a ta, inca nu vrei sa ma pierzi, inca mai porti inelul meu. Nu o sa ma mai intreb niciodata, sunt prea multumita cu faptul ca inca faci ceea ce faci, ca nu ai renuntat la mine, ca nu am renuntat la noi...
Mi-e frig fara tine. Mi-e urat fara tine, fara noi.
Te-as lasa in pace, stiu ca nu iti fac bine nici eu.
... Te rog, nu ma lasa sa plec, nu ma lasa sa te urasc, nu-mi da voie sa ma indepartez nici macar pentru o secunda.

''Te-as lua cu mine. Plecam impreuna la mare, sa ne inecam amintirile si sufletele? Sa ne pierdem in puritate si necunoscut, sa... traim impreuna. Sub acelas cer albastrui ca varul, cu nisip printre degete, cu sare-n par.''
Iubirea provoaca sperante, stii? Vise. Chestiile cu care ma hranesc pe plan sentimental de vreo doua saptamani. Sunt o proasta, gandindu-ma probabil la un sfarsit fericit pentru noi... niciodata nu am avut noroc, iar la final lacrimile au fost singurele care m-au mai imbratisat.

be my supermassive black hole !


Comments

Popular Posts