tortura pe baza indiferentei

Fuck it !!!!
Zbiara, urla, loveste-mi dragostea cu ura ta. Mananca-mi sperantele. Lasa-ma goala in mijlocul desertului. Arunca cu pietre in inima mea. Goleste-mi visele intr-o cutie si arunc-o intr-o prapastie plina de gropi; intr-o grota scaldata in uitare, acolo ma gasesti tu pe mine de acum...
Mohorata, inconjurata de oameni de rahat plini de ei, ma afund in mine. Si ...

Nu, nu-mi mai pot descrie sentimentele. Te urasc. Pentru ca ma faci atat de fericita incat nu-mi mai pot scrie amarul cu sange pe foi; nu-mi mai pot trai viata virtuala plina de amaraciuni si cacaturi triste. Fara geamuri sparte de furtuna, fara lacrimi aruncate sub perna, fara scrisori cu o lama atarnand langa ele.
Fara fumuri calde de tigara ce-mi incalzeau plamanii toamna; fara nopti uitate; fara ochii injectati pentru prima oara. Fara balade inguste ce-mi umpleau playlist-ul telefonului, fara mesaje pline de ura lasate seara tarziu sub lumina felinarului, fara o baterie intreaga... Fara furie, fara urme de muscaturi si zagrieturi, fara cearcane, fara tot ceea ce imi amintea de viata miserabila ce o duceam. Fara stirea ta sau a celor din jur, eram distrusa. Eram interzisa naturii, ferita de privilegiile sentimentelor reale ce erau prielnice tuturor; eram eu, atat de fericita cu mine, prefacandu-ma fericita. Pana m-ai gasit tu, m-ai descusut. M-ai intregit, m-ai jucat pe degete...
Acum, nu mai stiu ce sa cred? E bine ca te iubesc sau nu? Ma vei iubi la infinit si-mi poti garanta asta?
Nu, nu poti... Si joc la risc, ca de obicei. Asta-mi trebuie mie, iubire !!!

Comments

  1. AnonymousJuly 02, 2011

    ar trebui sa spun ahhh lovely, sau dureros de adevarat ?

    ReplyDelete
  2. spune`i cum vrei, oricum e ciudat de paradoxal ceea ce simt.

    ReplyDelete
  3. ai o perere prea proasta despre tn...gresit...[-x

    ReplyDelete
  4. am, pentru ca e cea reala. eu ma cunosc cel mai bine, si inca nu complet. deja mi'e frica sa ma mai analizez.

    ReplyDelete
  5. Se pare ca il urasti mult.

    ReplyDelete
  6. nu il urasc. il iubesc chiar.

    ReplyDelete
  7. Multumesc..

    ReplyDelete
  8. imi pare rau ca nu stiai...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts