perla uitata - eu

E caldura interioara, e monotonie; e tot ceea ce-mi displace.
Asta gasesti la mine?Asta gasiti voi toti la mine?
Limbajul meu lasa de dorit, privirea mea te alunga, sentimentele vorbele mele le emana sunt monotone, se repeta si nu au magia care o aveau...
Am imbatranit. Sau doar am uitat...
Parca as vrea sa ma indragostesc. Parca vreau sa uit, sa sufar, sa ma folosesc. Parca vreau sa cad din nou, dar de data asta cu tine. Parca-mi furnica o dorinta puternica in vine; o dorinta macabra de a-mi macelari venele cu scuipatul rece al metalului.
Si in ultimul moment... realizez ca noi avem in arhiva multe pacate capitale, fara ca viata sa ne pedepseasca cu moartea. Poate pentru ca am scapa prea usor?
Eu una vreau sa plec... Departe, langa norii cei plumburii, langa picaturi proaspete de ploi sarate, langa apusurile inlacrimate in orizont; langa natura care... M-a uitat.
Dar totusi, arde in mine o vointa de cupru. Vreau sa plec.
Ceau... iubirea mea ramane langa tine. Sa nu ma urmezi, pe tine ei te iubesc. Si eu te-am iubit, cat am putut.

Comments

Popular Posts