dorinte dezvaluite din cutiute muzicale

Aud zgomotele iubirii noastre.
Usoare adieri de saruturi...
Blande fosneturi de atingeri calde, in toiul noptii.
Ale mortii expresive semne ni` se arata, cu o uimire neinsemnata.
Incerc sa-mi gasesc vechile scrieri, sa ma adancesc din nou intr-o stare total paralele vietii mele. Sa fiu o persoana diferita prin tot ce vreau sa exprim. Sa adancesc dubii in mintile oamenilor, sa ma prefac atat de complicata, sa-mi urasc existenta perfecta. Ah, nu ma pot abtine sa recunosc ca acelea erau vremuri bune...
Acum. Acum totul depinde de tine. Tu, cu tot ceea ce ai, cu tot ceea ce-mi dai, ma ti' departe de trecut; ma conduci spre cerul infinit, plin de posibilitati, incarcat cu lucruri pozitive luminate de un soare ce nu mai apune. Caldura interioara pe care mi-ai redat-o ma invaluie din ce in ce mai brusc.
Tu ma invalui din ce in ce mai brusc... Si incep sa ma simt din ce in ce mai bine sub aripa ta 'protectoare'.
Si chiar daca, totul se sfarseste intr-o zi, vreau ca acea zi sa vina dupa ce lumea va cadea sub noi...

Comments

Post a Comment

Popular Posts