mica descriere a Nimicului

Frunze deasupra capului, un cer plin de rautate si o biata picatura sarata, statornica pe fata mea.
Cu toate astea in jurul meu, nu sunt capabila de nici un sentiment, oricat de injositor de simplu ar putea fi...
Un greieras, o tuse de suflet batran, niste voci necunoscute aflate dincolo de gard; motoare, roti, monede si inca nici o traire ce merita descrisa. Pasarele dulci, o natura prea calda, prea deschisa posibilitatilor; niste blugi prea largi se freaca intre ei, pe un ritm bolnav, intr-o concordanta speciala cu sunetul pasilor mei grei.
Am trecut si peste dealul vietii mele si ma indrept, cu un cap strivit, spre un apus de soare bolnav, amestecat cu nuantele nepotrivite ale unui pictor prea vechi. Un simplu simbol al iubirii imi strapunge raza vizuala, iar bataiile inimii nu isi maresc numarul ca intotdeauna.
Vechea curte fara vechile bucurii, fara un glas prea copilaresc si pitigaiat, cersind atentie sub orice forma.
Vechea durere de picioare ma apasa, dar nu simt oboseala cronica de acum 3 ore.
Uzate flori cu un miros obijnuit, comun, si o singura realizare: lipsa ta imi construieste o alta lume, in care ma scufund mereu, fara nici un sentiment.

*siempre tu, mi libertad...*

Comments

Popular Posts