Intrare in posesie de dragoste




Ma revolt impotriva dorintei si izbucnesc precum o stea...
Totul se desfasoara silentios de incet in jurul meu, iar melodii de un rimt murdar de DNB imi canta in plamani. O ceata groasa de mai se ridica de sub talpile mele ude, reci, si imi inalta gandurile spre zori mai buni.
Spatele dezgolit trimite fiori prin tot trupul meu sculptat de strainul destin. El, misterios precum o umbra, s-a strecurat prin toate posesiile mele. Si, a ajuns sa detina controlul mintii mele, sa ma conduca spre o pierdere in actiuni respingator de dragastoase..
Subconstientul uitat si incredibil de slab ca o piatra intr-o balta.
O lacrima pe fata mea, incredibil de statica, ce se pierde sub porii mei, schimbandu-mi expresia fetei, facandu-ma zambitoare precum un clovn ieftin.
Urasc clovnii, de cand am realizat cat de fals se comporta, si cu ce usurinta se asund sub acel machiaj colorat, pictat cu sila pe fetele lor imbartranite.
Dar, de atunci, un singur clovn imi ajunge sub piele, un singur personaj amuzant, intens, colorat, gentil, rece si transparent imi incalzeste gandurile, imi alunga ploile din suflet, imi sopteste vorbe eronate prin telefon.
*
"Take all myself !"
Si lasa-ma doar cu tine, cu vara si cu tine.



Comments

  1. foarte frumos.. de fapt totul ma intregeste.. imi doresc acelasi lucru spus a sfarsit :)

    ReplyDelete
  2. Cu totii ne dorim. Multumesc :*

    ReplyDelete
  3. da...sunt ogramada de clovni in viata de zi cu zi...

    ReplyDelete
  4. AnonymousJune 24, 2011

    sadness killed the superman ... :-<

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts