Implinirea

Ce este implinirea? Un apogeu ce pare de neatins? Sau doar o dorinta suprema ce ne macina pana la sfarsitul vietii?
Deocamdata, eu imi ating aceasta "dorinta" odata la 2 saptamani. Cand toata natura se aduna in armonie cu trupul meu, timpul trece mai incet, iar frunzele nu-mi mai cad sub picioare. Cand tot ce e in jur prinde culoare si imi gadila tristetea; cand soarele imi arde ochii incercanati, iar pielea-mi uda se lipeste de a ta; cand "acasa" este o camera izolata si prea fericita, sub o plapuma calda si adanc infipta intr-un pat prea moale.
Si, atunci cand traiesc doar in cuvinte dulci si alintate, devine prea frumos si nu mai suport; efectiv explodez de fericire si ma las purtata de sentimente, asa cum nu am mai facut-o pana acum. Uit de iarna, uit de alb si ma adancesc in noi experiente menite sa-mi trezeasca interesul pentru o alta viata (mai buna). Si tu, cu superioritatea ta superb sculptata dupa copilareasca mea atitudine, ma traduci intr-o existenta noua, diferita si perfecta. Unde o insula, doi copii si un soare ne ajung; unde lianele ne aduna sub frunze proaspete si insorite; unde mirosul tau imi afecteaza deciziile, iar povestile au mereu un final neasteptat de real.
*
Tu faci ca toata viata mea sa se desfasoare intr-o continua vara; iar soare-mi esti, plasat clar pe un cer aramiu cu nori transparenti. Unde, odata la 2 saptamani, totul se transforma in paradisul implinirii pe toate planurile posibile.

Comments

  1. niciodata nu o sa ai un obiectiv fix de atins fiindca din moment ce il atingi iti vei atinge iti vei fixa altul mai sus...si tot asa

    ReplyDelete
  2. da, stiu... dar ramane iluzia ca ai atins ceva maret, chiar daca pentru doar o secunda.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts