I'm forever yours

Este ceva ce nu pot explica, acest sentiment mult prea cunoscut de dor ce-mi strabate corpul. Ce imi invadeaza fiecare celula, ce ma cuprinde incet in sfera celor lasati in urma... Dar, de data asta nu ma simt uitata, ma simt invaluita intr-o iubire ce nu trebuie pusa la indoiala. Ma simt atat de implinita, atat de imbibata in dragostea ta !! Si acest sentiment, chiar daca se amesteca cu multe altele, se face remarcat prin toate simptomele ce m-au atacat in ultima luna, care m-au adus din nou pe linia acceptabila a vietii.
Tu, mi-ai redat o noua viata, dar inramata in cea veche.
Tu, esti tot ceea ce mi-am dorit atata` vreme... Esti baiatul perfect, cel care nu ma uita niciodata, care isi impartaseste sentimentele cu mine fara frica, care ma iubeste cu tot ceea ce are, care m-a luat in casatorie prin cel mai copilaresc mod, si care viseaza la un viitor al nostru, la fel cum fac eu intotdeauna. Esti al meu Calin, scos din filele lui Eminescu.
Esti steaua mea norocoasa intr-un cer static, care m-a lovit in cel mai surprinzator mod, si care ma aduce mai aproape de cosmos cu fiecare moment.
Esti al meu demon, cand imi aprinzi focul de sub piele, cand faci totul sa mearga asa cum vreau eu, fara sa ma mai intrebi.
Si iubesc cand esti departe, iar totul devine mai gri. Da, iubesc felul in care ma obijnuiesc, felul in care ma metamorfozez pentru orice situatie, pentru tine.
Si ador felul in care ma faci sa vreau sa-ti aduc luna la picioare, cu o simpla privire.
Trupul tau, superb sculptat, se potriveste perfect cu al meu, intinsi amandoi sub plapuma grea si calduroasa, ascunsi de lumina si de ceilalti; degetele tale se impletesc in jurul trupului mei, ma faci mica sub vraja ta. Imi place sa fiu mica ta iubire intr-o lume ce pune pret pe marimi.
*
Si asta reprezinta o luna de la inceputul sperantelor mele bine zidite in inima. Si peste 2 zile, o luna oficiala de la toata scanteia dintre noi. Tu si eu, pentru cat mai multe vietii...


The Calling - Wherever You Will Go !


Comments

  1. nimeni nu e perfect...:P

    ReplyDelete
  2. el e perfect prin faptul ca imi reproseaza acest lucru. eh, e greu de explicat. dar el e perfect pentru mine, nu pentru lumea din jur.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts