to good to be true

Aburii iasa din mine. E rece afara, e placut inauntru.
Imi aprind lent, o tigara. O bricheta verde, imi lumineaza calea spre balcon. Ma izbeste un aer colorat de primavara, ucigandu-mi visele de toamna. Ma hipnotizeaza cu directiile lui, schimbatoare.
Primul fum imi aluneca lent, sub buzele rosii. Isi face loc in plamanii uscati, si o tuse batrana imi zdruncina corpul. Aud zgomotele naturii, tacuta precum o adiere de vant. Ma sperie, caci adevarul se iveste mult prea usor din tacere. Salcia plapanda danseaza la picioarele mele, plimbandu-si mainile verzi cu finete deasupra ierbii. Imi sclipesc ochii in geamul cerului negru.

Nu mai simt nevoia de a fuma, desi tigara se topeste singura in mana mea.
Un zgomot vag se aude in spatele meu. Nu ma sperii. Nu am uitat ca nu sunt singura in garsoniera din centru. Insa, trei lalele imi imbratiseaza trupul mic si slabit, alaturi de o cana rosie cu cafea. O mana, mica si fina, un inel masiv si bland se ivesc in jurul acestor cadouri.Ma intorc, si gasesc doi ochi mici si negri, ascunsi de gene triste. Respir un miros care adesea imi dadea palpitaii, iar inima se comporta ca atare. Incep sa tremur de emotii, de caldura, de iubire. Brusc, iti sar in brate, iti cuprind trupul inalt si ma las adancita in dorinte si sentimente. Mi-a fost mult prea dor de asta...

Si inca imi este... Te visez din ce in ce mai des. Devin din ce in ce mai stresanta. Dar nu ma pot abtine. Efectul tau asupra mea are manifestari copilaresti.
Dar imi place. Eh, asta e putin spus...

Comments

  1. seamana cu descrierea unei depresii...sper sa ma insel...oricum bine scris

    ReplyDelete
  2. Nu e depresie, Simply. E doar o usoara asteptare a iubirii, a infloririi sufletului.
    Si multumesc, apreciez !

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts