a special you.




Mi-am petrecut ultima perioada a vietii mele sperand. Sperand ca voi gasi acel om care sa iubeasca la fel de mult cum iubesc eu. Sa imi dedice scrisori, sa-mi sopteasca poezii, sa-mi aduca vara, cand afara e primavara.
Si, nu credeam ca imi vei aprinde tu, acea flacara din nou.
Nu stiam ca imi voi petrece noptile, chiar zilele, numarand fiecarea secunda care fuge, in dorinta de a te gasi. Nu credeam ca imi pot incorda inima, astfel incat sa-mi dea aripi, doar cand iti aud numele, plutind pe langa mine. Nu stiam ca inca mai pot sa-mi veghez visele, sa te pandesc printre ganduri de amor, sa-ti desenez chipul si sa ma joc cu a noastre vorbe.
Toate astea,ma aduc mai aproape de tine, fara sa observi.
Sau poate ai observat.
Si inseamna ca mai stii tot ce vreau sa-ti desenez, tot ce vreau sa-ti dau si tot ce vreau sa-ti spun. Am ajuns in posesia ta, fara ca eu sa incerc sa ma fac dorita. Fara ca eu sa ma imping in tine. Nu m-am chinuit, si nici nu trebuie sa o mai fac. Esti altfel. Si asta mi-a atras atentia prima oara, la tine.
La mine in suflet e soare. Putini nori, dar vor trece.
Sper ca te gandesti la mine...

*simt ca ma topesc dupa ochii tai; chipul tau as vrea sa-l ating mereu... !*

Comments

Popular Posts