scream my name !

Stai aici, ma scald in dorinte.
Astept, ma joc cu inelul tau, ma simt incordata.
Sunetul noptii imi bate in geam,
ma cheama sa ma joc cu
tine.
Sa iti apas pielea calda, sa iti musc
porii uscati, sa iti simt
dintii peste gatul meu, care nu se opreste din
gafait.
Corpul tau sa tremure sub atingerile
mele,
aduse de vantul ispititor de rece...
Totul din tine
sa ia amploare, sa ma ridici la cer, sa imi culegi stele
cu privirea mica, ucigatoare, sa-mi
sufli dragoste in plamani,
sa-mi
plimbi vorbe neaccentuate pe la ureche, sa-mi trezesti inima cu tot ce ai tu !
Mainile tale sa le domine
pe
ale mele, sa ma alergi cu batai de inima neregulate,
sa fi tot ce vrei sa fi, sub
limita noastra.
*
Un vis, atat de dureros, atat de frumos, incat ma tine treaza in cea mai ametitoare cursa. Cursa spre noi.


Zeds Dead ft. Omar Linx - Out for Blood


Comments

Popular Posts