incet

A inceput sa-mi ciocaneasca inima in gat, din momentul in care am intrat in camera Ta. A devenit roz, de ultima oara cand am vazut-o. Pe atunci, inca aveai covorasul cu masinute.
Un miros fin de... de Tine mi-a intrat sub pori. M-am atasata instant de multitudinea de obiecte pe care le aveai in camera. Dar, dintre toate, patul Tau si luminitiile Tale mi-au furat dorintele.
Dintr-o data, totul a devenit intunecat. Acesta, mi-a redat o incredere, simtindu-ma capabila sa sfasai carnea de pe Tine. As fi fost atat de mandra !
Dar, in loc sa recurg la sadism, am lasat caldura si plapuma Ta sa ma atinga. Tu, Tu ti-ai plimbat sentimentele si nevoile peste corpul meu slabit. Ca un maestru, m-ai condus spre iad si m-ai adus inapoi, implinita si irevocabil de adancita. Urmele Tale mi-au dat aripi, buzele Tale mi-au dat fiorii, mainile Tale mi-au lasat vise colorate, imprimate in mine. Respiratia ta unica, m-a facut sa simt contractii la muschi care nici nu stiam ca exista. Budinca, mancata de pe gura mea, a devenit un simbol galben al impuritatii unei seri de sambata. Ochii tai negri, lumitati in rosu, mi-au dat senzatia unui "dracusor" ascuns sub mine, incercand sa ma atinga tare si des ! Parul tau mare, adanc, mi-a fost refugiu pentru mainile uscate si unghiile rupte. Spatele tau, sprijin imi acorda, in timp ce eu ii desenam aripi si inimioare pe suprafata incordata de durere. Ai fost, al meu Zeus, uniti intr-un dans al Erosului.
Dar...
Pierde-te in mine, uita de toti. Lasa-ma sa-ti arat raiul meu, iar pana si dumnezeu imi va face un altar. Toata natura-mi va sustine iubirea, iar ea-ti va uda trupul uscat, bolnav dupa mine.
Vei avea nevoie de oxigen, vei striga dupa ingeri. Dar, numai eu voi fi acolo, sa iti demolez pielea moale, alba ca marmura, rece ca gheata.


"He's mine !"



For you. I need your sun.

Comments

Popular Posts