i don't belong here

Incerc sa-mi ascuns umbrele de pe piele cu o pereche de farduri. Este sambata dimineata, si parintii mei dorm, in camera alaturata. Este primavara, si inca se mai simte tutunul in baie. Ar fi fost mai bine sa ies, dar mi-e frica de ochii lumii.
*
Toti ma judeca si-mi trimit scrisori fulger prin priviri. Ma acuza de inferioritate sumbra si de faptul ca nu-mi gasesc locul in lumea lor. Dar nu este intentia mea sa fug oriunde fugi tu, si nu ma sileste nimeni sa stau undeva. Doar toti ma calca sub asfaltul calduros de soare maturat.
*
Am iesit si un miros puternic de flori ma aduna de pe jos. Am uitat cat de dulce poate fi primavara, cu calatorii ei albi, cu suntele ei vi, cu perechile ei perfecte. Da. Toti au cate o inima a lor, o mana a lor, o persoana a lor. Si eu, de ce ma pierd printre ei si tot nu te gasesc? Fugi de mine. Crezi ca ti-as opri libertatea, ma vezi ca pe o inchisoare moarta, si totul se rezuma la asta.
Dar tu nu stii... cat de multa libertate vreau sa-ti ofer, cat de multe sentimente sa-ti aduc in buchete. Sa iti ascult bataile inimii in timp ce zbori este cea mai dulce dorinta.
Dar inca te astept. Sau esti aici? Hei, am uitat sa scotocesc dupa colt...

Comments

Popular Posts