foolish behavior





Este atunci cand iti privesc ochii la nesfarsit, cand ma joc in parul tau.
Cand incerc sa iti dezleg misterele actiunilor; dar nu reusesc sa iti
ating extremele, sa iti gasesc colturile...
Esti tu, atunci cand stai langa mine, cand esti atent la detalii, cand incerci sa-mi explici unele lucruri si eu ma pierd in vocea ta.
Cand, vantul imi aduce aleatoriu mirosul tau puternic, si eu stiu ca esti departe.
Cand soarele imi bate in inima, si stiu ca esti departe, incepe sa ploua...
Si chiar cand ma suni, si parca iti aud pulsul...; dar stiu ca ma inseala mintea.
Atunci cand buzele mele tremura dupa ale tale, cand ochii lacrimeaza dupa imaginea ta, cand trupu-mi tremura dupa atingerile tale.
Cand imi produci dor in inima (ca suflet nu cred ca am).
Cand ma uit la poze cu tine si zambesc copilareste, trist.
Chiar si atunci cand visez lovituri sangeroase in 'noi' si ma trezesti cu mesajele tale mult prea iubitoare...
Si da, este atunci cand ma impiedic fugind spre bratele tale, calde.
Este tot ce am, esti tot ce am. Si nu ma mai pot satura de tot ceea ce-mi apartine,
stii bine !

Comments

Popular Posts