a bus

"Come away with me into the night
And I'll never stop loving you ... ! "

Incerc sa-mi depasesc limitele, sa fug la extreme, sa nu-mi ascult ratiunea.
Inima bate pentru a-mi didcta sopate faurite in mirosul dulce al teilor, primavara. Autobuzul nu-mi permite sa gandesc asa cum as fi dorit, iar picaturile transparente de pe geam imi aduc lacrimi in suflet. Melancolica, privesc usor cum toate visele mele se aduna, si ma invaluiesc intr-o stare de euforie. Iau soaptele asa cum sunt, si le trimit catre cer, mi` le incalzesc peste patura norilor, si mi` le aduc inapoi. Stralucitoare, impaturite in dragoste pura, nevinovata.
Muzica angelica imi incalzeste urechile, si nu pot sa inteleg de ce nu ma gandesc la vara, la soare, la iarba verde si jucausa, la iubire neimplinita.
Dar, o miscare brusca de langa mine-mi trezeste fiori calzi sub piele. Parul sta sa zboare, inima sare.
Am uitat, ca-mi veghezi calatoria spre rutina. Am uitat ca tot ceea ce simt este viu. Am uitat ca am inceput sa traiesc, primavara mai bine ca vara.

Comments

Popular Posts