3.




Stau aici, inchisa intre cativa pereti.
Ma simt plina, dar pustiita de companie. Aud voci, chicoteli, dincolo de granitele timpului. Si atat de mult vreau sa ma agat de amintiri, sa ma droghez cu ele. Sa-mi epuizez ultimele surse, caci mi-e prea frica sa nu ne uiti. Sa nu ma uiti. Sa nu ne uitam.
Au fost prea scurte, prea putine. 3 zile. In care sa-ti arat radacinile sentimentului meu. In care sa-mi dai avant. In care sa ma adancesti in iubire. In care sa ne contopim in uitare, disperare si atasare. Mult prea scurte, aceste 3 zile.
3. 3 este numarul nostru. Banuiesc. In 3 Aprilie, la ora 3:00 dimineata, inima-mi arunca sageti spre tristete. 3 zile ne-au fost prea pustii, dar pline de atingeri si vorbe lungi.3... de 3ooooooooooo de ori vreau sa-ti sarut pielea tare si calda. de 300000000000000000000 de ori vreau sa ma joc in parul tau. de atatia ani am tacut. 3.
*
Si vreau sa te instig, sa te provoc la noi intamplari. Sa fug spre tine, tu sa ma astepti. Sa ne daruim inele si mult mai multe. Sa avem un loc al nostru, sa ne alegem ziua noastra, sa mergem la mare, sa fugim de lume. Sa ne alegem o melodie in fiecare seara, sa-ti colorez visele. Sa ma incanti diminetile, cu o cafea neagra si o felie de dragoste. Sa mananci cu mine compot de ananas si sa ma indulcesti, incat sa mori daca ma gusti; si eu, sa mor cu tine sub cearceafuri. Adanciti in noi orizonturi. Impletiti in pene, perne si luminite rosii.

"My love, breathe inside me. Leave me blind..."

Comments

  1. love is in the air :)) :P

    ReplyDelete
  2. Cam asa ceva. Love is in my soul, so I think that's enough. :D Or just for now... >:)
    :)) :* !

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts