my love, leave yourself behind...

As vreau sa-mi spui ce-i soptea Romeo Julietei... Sa-mi canti serile cu serenade dulci si sa-mi soptesti poezii amare. Vreau tot ce-i mai bun pentru mine, si de aia am incercat sa iti arat ca eu chiar sunt fericita cu noi.
Tu, mi-ai aruncat toate sperantele in vant si mi-ai ruinat amintirile. Mi-ai folosit visele ca sa iti stergi pacatele. N-ai vrut sa ma asculti, caci vorbele-mi erau prea incarcate pentru mintea ta usoara. Te-am pierdut in vara...
*
Esti complicat ca un mosaic de nisip pe apa sarata. Ca un soare adancit in mare. Ca un puzzle al inimii mele.
Dar vreau sa te refac, cu orice pret. Vreau sa te stiu al meu pe deplin, inca o data. Si dupa aceea, o sa-mi iau acele si o sa ma pierd pe trotuare desenate. O sa ma iau la intrecere cu inima si o sa ajung sa imi vanez iubirea. Ma voi rataci in canale colorate, departe de lumea mea adanc infipta in suflet..

Comments

  1. eu te iubesc.

    ReplyDelete
  2. Romeo si Julieta au sfarsit prost,chiar aseara i-am vazut murind imbratisati in fata mea pe o scena alba. Iubeste, dar roaga-ti mintea sa-ti ofere echilibru.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts