a lie

Nu ne mai caut.
Si ar trebui si tu sa renunti. Caci daca te vad agatandu-te de mine, mi' se rupe inima si mai tare. Si poate v-a vrea sa fuga din nou si la tine; abia am recuperat-o. Da, ai fost un obiect de 3 luni. Ai fost o unealta de a-mi repara memoriile. Ai fost tot ce nu ai vrut sa fi in cazul 'nostru'.
Degeaba iti aud tipetele. Degeaba iti citesc ochii palizi. Nu mai are rost sa iti simt bataile neregulate ale inimii. Am luat decizia de a te lasa cazand in adancimea mea, in timp ce eu imi iau primul tren spre lasitate. Plec cu soarele in fata, dar cu inima si lacrimile in spate, la tine, podul meu spre fericire.
Nu mai incerca sa ma prinzi de mana. O sa te sperii si mai mult de raceala pe care o simti.
Nu imi mai mirosii parul; o sa-ti aduca aminte de iarna noastra...
Sterge-mi numarul, caci nu o sa te mai caut niciodata; chiar daca ma ucide sa nu-ti mai aud afectiunea din voce.
Uita-mi poeziile; o sa te vezi pe tine in ele si o sa incerci sa ma aduci inapoi. Dar un suflet odata inghetat, nu-si mai indeplineste functiile vitale..
Iar apoi...
Ia-mi amintirea si arunc-o in ploaie ! Nu o sa iti mai incalzeasca privirea niciodata !
*
Imi pare rau ca ai platit tu pentru greselile mele. O lacrima care si incer sa-ti soptesc...

Si asa iti spun "nu te mai iubesc", chiar daca ma doare... Este o minciuna pentru a te elibera.


Comments

  1. scrii prea frumos! si eu te iubesc >:D<

    ReplyDelete
  2. si eu te iubesc.
    forever together <3

    ReplyDelete
  3. ultima parte e geniala!:x de la "nu mai incerca sa ma prinzi de mana"
    exact ce simt si eu!:( :*

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts