he loves me (not) !!

Am incercat sa scriu din nou o rima pentru noi doi, dar m-a apucat durerea groaznica de inima. Pentru ca ea stie ca nu mai suntem ce am fost odata, stie ca nu-mi mai descanti iubire in noptile cu soare, stie ca imi uiti ochii si inima cu fiecare secunda ce trece.
Dar la mine, e exact opusul.
Cu fiecare moment ce trece pe langa mine, celulele corpului meu se revolta impotriva mea, gandul imi fuge spre tine, si-mi ia si sufletul cu el. Iar ochii-mi sunt pacaliti de imaginea ta nemuritoare ce ramane vie ca o scanteie in fata mea.
Imi manuesti, fara sa stii, intreaga viata. Si nici macar nu te chinui sa-mi acorzi atentie, nici cat unui hamster jegos. Sunt o pulbere in vant, ce a trecut de mult timp de tine, si inca mai continui sa imi face viata o cusca in caruselul vietii.
Urasc fericire. Ma scarbeste la maxim.
Stiam ca nu tine. Niciodata.

Comments

Popular Posts