nu ne uita

Privieste-ma bine pentru ultima oara. Fi atent la ce mi-ai facut. La cum m-ai facut.... esti asa de misogin incat imi provoci dorinta de moarte.
De ce fugi de mine?! Chiar nu am nici o importanta pentru tine? ...stiu deja raspunsul.

Niciodata nu o sa mai fac greseala sa te mai iubesc. Sa te uit este cea mai buna varianta, nu crezi?! Sa uit ca existi, ca atingi alte buze si ca privesti alti ochi.
Ahh, imi vine sa fug!... Asta nu rezolva nimic, dar totul se prabusteste in jurul meu, si imi este greu sa mai stau dreapta. Imi este greu sa gandesc lucid, si simt cum culoarea inimii mele se tranforma in negru. Imi simt simturile cazand prada timpului. Si, si...
Nu mai am cuvinte sa ti le arunc in fata. Nu mai am amintiri sa `ti le indes pe gat. Tot ce a ramas e o imagine a noastra, pe o banca, intr-un parc. Undeva...

Comments

Popular Posts