hey

Ma arde vinul pe gat. Este cald si aromat. Imi aduce vara-n ganduri, din nou.
Acum cateva sasptamani, eram in liceu, era dimineata, mergeam impreuna pe drumul inghetat. Era trist afara, dar noi eram caldurosi si fericiti. Ne tineam de mana si totul zbura din calea noastra. Eram un intreg intr-o lume fractionata.
Vroiam sa ne fie bine. Vroiam eu multe, aveam filme zburdalnice in cap si fum in plamani. Pentru mine prezenta ta facea magie si vorbele tale ma ridicau de la sol. Acum stau in zapada rece si ma intreb de ce m-ai ales drept cobai si mi-ai irosit 397 de zile din viata pe mofturile tale. Pentru ca stiu, niciodata nu ti-a pasat de adevarat de propria mea persoana, si mereu ai fost preocupat sa ma 'ai'. Un bibelou urat si ciobit pe masa ta de trofee. Sunt un vis uitat in gara ta pusite.
*
Niciodata nu o sa te inchid intr-o cutie. Vreau. Dar de ce sa ma mint? Nu pot. De ce sa ma prefac ca nu-mi pasa? Oricum sunt o sado-masochista, inca ascult inregistarea, inca vad pozele vechi, inca traiesc visele cu tine ca pe o ultima tigara. Numarul tau il stiu ca pe o rugaciune si clipele petrecute in doi sunt apuse, dar luminoase si calduroase pentru un suflet inghetat.
*
Daca mai supravietuiesc asa, voi vedea eu. E greu, dar nu ma plang. Macar nu sunt nevoita sa-ti vad mutra de misogin pe toate holurile reci ale casei mele. As vrea sa te mai aud, dar multumesc lui Stana ca are un loc pentru tine in rai.


NU! Sa stii ca cu chestia asta s-a terminat. Nu-ti mai plang sufletul pierdut. Ai fost ce ai fost. Nu te mai astept la aceiasi banca, in acelasi parc.
In 27 o sa fug aiurea, departe ... !


Comments

Popular Posts