for the last time



Aud zapada cum scartie sub bocancii greoi. Simt cum picaturile calde de zapada imi ating pielea rece, alunecand in jos pe gat, in timp ce inima sta sa-mi iasa din piept. Am pierdut controlul in timp ce picioarele mele se grabesc prin infernul alb. Ma simt amenintata de linistea asurzitoare.
Credeam ca sunt singura pe drumul asta pustiu. Dar am auzit pasi mai calmi decat ai mei, si am simtit un miros fin de barbat amestecat cu flori de cires. Mi-a scapat un suspin involuntar cand mi-am dat seama. Am sperat ca nu m-ai zarit si am luat-o la fuga printre blocuri. Dar inca te mai simteam calcandu-mi pe urme.. calcandu-mi pe inima !
Ajung cu greu in scara. Urc scarile cu o senzatie de deja-vu, si-mi aduc aminte ce am facut aici data trecuta cand am fost amandoi prezenti. Cu ganduri amestecate, incerc sa deschid usa. Dar tocmai azi s-a blocat din nou, tocmai acum... Incerc dar in zadar. Enervata, dau sa plec. Dar...
Tresar cand iti vad ochii luminosi de verzi in intunericul nimicitor. Scap cheile care cad zgomotos de incet pe podea. Iti simt respiratia calda cu un miros fin de Jack si un fior dulce imi strabate tot corpul. Te apleci, iei cheile, deschizi usa cu privirea in ochii mei. Ma impingi brusc inauntru, ma privesti rapid din cap pana in picioare; inchizi usa cu picioru`, si ma exciti atat de tare incat incep sa tremur.
"Ti-e frig, iubire?", spui incet, ca o soapta.
"Nu-u-u, si nu sunt iubirea ta. Nu mai sunt, Florin."
"Serios? "
Mi` se maresc ochii in timp ce ma atingi incet, iti impletesti degetele cu ale mele, imi dai jos hainele, si stii bine cat iubesc lucru asta. Iti freci incet buzele de gatul meu, si rezist tentatiei de a-ti musca carnea ispititoare. Incep sa te dezbrac repede, nu mai suport presiunea. Vreau sa te simt, sa fi al meu, pentru ultima oara... ! Si atunci cand incep sa iti simt pielea calda sub plapuma albastra, ma suprinde singuratatea si nesiguranta. Sunt nelinistita, dar tu continui si privirea ta se intalneste cu a mea. Astfel, imi aduc aminte de ce te-am vrut inca o data, de ce dorinta asta mi-a pus capat ratiunii intr-o secunda. Vad tot trecutul nostru, toate zambete si transpiratiile, toate lacrimile si cadourile, loviturile si zgarieturile... Si ma las purtata de tine, de muscaturile tale, nu ma opresc pana cand nu simt cerul cazand pentru mine !
Si-mi cade o lacrima la sfarsit cand vad tot sangele ala adunat pe sub pielea-mi alba. Te privesc inocent. Nu spun nimic, nu vreau sa stric momentul, desi as avea atatea reprosuri. Imi place cum iti cade lumina felinarului pe fata. Inca iti mangai spatele ud si sexy...

*
Dimineata, imi suna telefonul. Ma agit sa-l caut, sa nu te trezesc. Dar degeaba. Ma intorc pierduta, si vad ca lipsesti. Dar in schimb vad niste inimioare facute din... sarma! Incerc sa le iau, dar ma zgarii. Grozav, inca o rana...

Comments

Post a Comment

Popular Posts