27

"all the feelings that I get... but I haven't missed you yet !"
*
Dar eu iti simt lipsa, cu fiecare celula a mea. Si asta mi-am dovedit-o in seara asta intunecata.
M-am distrat, intr-o mica parte. Si a fost frumos, atata timp cat nu pomeneai de data. Atunci am realizat ce zi era, iar tu ai avut un comportament de cacat intr-o mare parte a ei... Ma gandeam ca vreau sa-ti mai dau o sansa, ca inca mai vreau sa iti simt atingerea fina...
Acum tot ce simt este usturimea sfasietoare de pe vene si felul in care drogul se imprastie prin corpul meu.
Acum, tot ce vreau este inca o doza de visare, sa ma duca in uitare... Departe de tine, de ea, de voi si de viata. Caci deja mi-am indeplinit rolul: am fugit de dragoste pana m-am pierdut in ea si tu nu vrei sa ma scoti afara...

Comments

Popular Posts