loveable

Lenny Kravitz - Again

Asculta mai multe audio diverse



In toata viata mea am fugit. De dragoste, de tine, de familie, de prietenie. Am fost o provinciala in lumea voastra, si o straina in lumea mea. Caci nu ma simteam bine, in largul meu, in marea mea, in nisipul meu... Si acum stau si realizez ca nici singura nu mi-e bine. Nu mai pot devasta, nu mai pot alerga, nu mai pot simtii fara tine. Deci, totul nu are rost fara "prezenta" ta.
Dar tie iti este bine fara mine. Esti implinit, liber sa zbori, fara sa-ti mai faci griji. Niciodata nu am putut sa te pastrez numai pentru mine; ai avut tu o latura a ta, pe care eu niciodata nu am atins-o. Acolo esti tu, cel adevarat, fara griji, fara responsabilitati, fara obligatii si (cel mai bine) fara mine. Ma bucur pentru tine, sa stiu ca existi si altundeva decat in mine insumi. Vreau sa fi fericit, chiar daca fericirea ta consta in plecarea mea. Si asa o sa fac. O sa-mi stopez pulsul inimii si nu o voi mai lasa sa pulseze dragostea ce ti-o port. O sa ma asigur ca toate amintirile sunt pierdute si ca toate momentele bune sunt inlocuite cu goluri negre de intamplari. O sa arunc tot si nu o sa le mai gasesc vreodata. Si tigarile fumate impreuna le sting brusc si le arunc in scrumiera plina. Si lacrimile dulci le strang si le beau pe toate, ca o licoare acra a uitarii. O sa-ti sugrum glasul din mintea mea si o sa-l arunc intr-o prapastie. Si privirea o sa mi-o ascund, caci bucurie in ea nu o sa mai vada nimeni vreodata. Si toate astea se vor termina, cu timpul...
I still wonder if I`ll ever see you again...

Comments

Popular Posts