fly with me

Ma deschid spre renastere si fug, nemarginita de granitele sufletului. Chiar daca fata mi-a uda, si ochii incetosati, nu ma opresc. Nu ma voi mai opri niciodata. Ce a fost a fost, am fost copiii ce se jucau impreuna in curtea scolii, am fost sufletele ce se alinau impreuna, am fost un intreg. Soarele nostru a apus, si eu privesc noaptea ca pe o noua viata, departe de tine. Alung orice gand ce tine de persoana ta, inima inca ma trage inapoi.
Tot nu ma opresc.
Incet, realisez ca nu am unde sa ma duc. In ciuda faptului, ma daruiesc pustietatii. Vantul ma bate, ploaia ma arde cu piecare picatura ce-mi atinge fata. Incep sa plang din nou. De ce? Imi vreau viata de dinainte de tine inapoi, cu rele, cu bune. Si ziua in care te-am acceptat se rupe din amintirile mele, o uit cu desavarsire, caci vreau sa-mi aduc aminte de tine, cel cu intiativa proprie. Daca nu erau cei din jur, eu acum as fi fost "normala".
Nu ma voi opri niciodata. Voi fugi de trecut mereu.
*
I'm taking your mind with me...

Comments

Popular Posts