Falling away

M-am trezit strigand, in intuneric. Probabil am ajuns inauntrul meu.
Mi-am simtit picioarele tremurand, iar inima mi-a luat-o la goana. Apoi, o lumina brusca a aparut. Un aer rece ma izbeste, facandu-mi parul sa fluture. Un fior mi-a strabatut corpul cand mi-am simtit pielea calda facand contact cu noul mediu.
Zaresc o umbra neobijnuita, alergand departe de mine. Nu-mi pot da seama ce este.
Decid sa fug. Si am fugit, pana acum. Dar nu-mi mai simt corpul, iar bataile inimii imi slabesc. Dar degeaba, el este departe, in lumina. Iar eu aici, in eternul intuneric...
"You go back to her, and I go back to black..."




Comments

  1. amy winehouse finalul
    pai ce pot spune...poate ca asa a fost sa fie, unele lucruri se intampla ptr simplul fapt ca "asa trebuie", fiind dovada clara a faptului ca viitorul ne rezerva altceva..poate ceva mai bun.
    ai grija de u>:D<

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts