Tigara cu sentimente

Capul se invarte. Pana cand gaseste raspunsuri la intrebarile care imi sufoca inima, cum tigara sufoca plamanii. Pentru mine, necunoasterea este o moarte lenta, demna de mila, care iti stoarce si ultima lacrima amara si te lasa fara vlaga. Pleoapele mi' se inchid, corpul este epuizat. Dar nu si mintea, nuuu. Fuge fara incetare, pentru a cunoaste absolutul. Caci fara raspunsuri, intrebarile sunt ca niste masinarii care ne mananca sentimentele, amintirile, simturile, gandurile si inima.
Dar nu mai rezist. Picurile reci de ploaie danseaza pe fata mea, vantul se lupta cu corpul meu. Si asa am cazut. Am cazut prada oceanului de indiferenta. Iar acum simt acel sentiment de nepasare, cum imi curge prin vene, imi ajunge la inima si...

...si atunci, in ultimul moment de luciditate, raspunsul a venit ca un fulger, la fel cum a plecat.
"Eu cred ca sufeream de prea mult suflet..."




Comments

  1. muult fum:))
    daca suflu dispare?
    ce zici?
    si eu iti multumesc de comm:X
    imi place ce ai scris:>

    ReplyDelete
  2. dap..asa e:))
    take care>:D<

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts