Culori gri



Lacrimile nu mai exista pentru mine. Au plecat impreuna cu sufletul meu... Ah, cat mi-as dori sa fi ramas doar la dragostea mea de dimineata, tigara. M-ai ademenit cu sentimente false, m-ai imbatat cu vorbe de basm, si m-ai lasat mahmura cu fapte demne de dispret. Acum, vorbesc cu cana de cafea. Nu ma mai sculta nimeni, toti considera ca imi trebuie spatiu. Dar sincera sa fiu, chiar nu am chef de mila falsa a persoanelor din jurul meu. Imi simt inima, dar pentru ce mai bate? Pentru a-mi aminti ca m-ai lasat ca pe un caiet scris cu amintiri? Ei bine, moartea e cea mai usoara cale de scapare, iar eu nu renunt. Mai bine traiesc o viata transparenta, decat sa fiu o lasa si o egoista. In plus, multor persoane le-ar placea sa ma vada dusa in jos, si nu vreau sa le ofer acea satisfactie.

****************************************************

Nu mai simt bucurie, nu mai simt iubire in jurul meu. Totul a ars ca o tigara. Iar acum suflu in scrum, in speranta ca voi gasi odata inima ce mi-a fost furata.






Comments

  1. destul de trist potul...dar frumos..:X


    [pai numele meu e simplu de dedus... http://xoxoirina.blogspot.com deci irina ma numesc.u?:*]

    ReplyDelete
  2. incantata de "cunostinta"[virtuala]
    >:D<

    ReplyDelete
  3. cel mai poluat oras..ploiesti.u?:*

    ReplyDelete
  4. Trist.dar tristetea arata povestea vietii noastre

    ReplyDelete
  5. multsi inainte>:D<
    eu 18:*

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts