Back to the roots.



-



Inapoi la
acea cutie
din inima mea.
Inapoi la acele
sentimente
ascunse
in mintea mea.
Inapoi la tot
ceea
ce am fost
inainte.

Imi simt
inima
stoarsa si mototolita
de catre
umbra ta.
Incerc sa
ma amagesc in timp
ce trag
incet din
tigara
asta imputita.
Sa ma amagesc
ca
te vei intoarce.
Ca va fi ca
si cand nu
s-ar fi intamplat
nimic.

Dar cum fiecare
fum
iasa din tigara
si se
pierde
in ceata
diminetii,
asa se pierde
si fiecare picatura
de
speranta
din mine.
Gustul amar
pe care l-ai lasat
in urma
ta
ma inconjoara,
ma cuprinde.

Daca as zice
ca tu m-ai distrus,
ar fi penal.
Pentru ca
eu te-am lasat!

Comments

  1. reusesti sa transmiti exact ceea ce ai simtit u knd ai scris...si asta e un lucru exceptional:X

    ReplyDelete
  2. multumesc de coment.ai grija de u:*

    ReplyDelete
  3. imi place enorm ultima strofa:X

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts