Simt cum totul se cutremura!
Simt fiorii care`mi racesc corpul prin ture permanente.
Aud un sunet stranui...
Mi' se pare cunoscut.
Vad lumina!
Acea lumina de la capatul tunelului, sau de la
inceput.
Am un gand care`mi trece'n minte...
"Oare seara asta va fi ultima sau prima?
Sfarsitul sau inceputul?"
Numai unghiile moi imi mai potolesc setea
de tine, iar cum numai incheietura imi potoleste
pofta interioara, dorul...
Inima se opreste incetul cu incetul, se odihneste si ea...



"TIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!"


Adio. Mi'a venit trenul.




Comments

  1. Foloseste cratima, aranjeaza altfel poemul in cat sa para un poem nu un fragment. Ca tema e ok

    ReplyDelete
  2. Ai putea sa scoti si "Tiiiiiiiii-ul" ala ca suna rau si scoate si puntele de suspensie. :*:*

    ReplyDelete
  3. superb , nu am cuvinte ! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts