I just hide behind the tears of a clown.

"Lately I've been hard too reach, I've been too long on my own. Everybody has their private world, where they can be alone... Are you calling me, are you trying to get through? Are you reaching out for me? 'Cause I'm reaching out for you..."
Asha incepea melodia ce m'a trezit de dimineatza...
Ciudat este ca am ales melodia asta.
Poate am ales`o pentru ca mi'a dat`o Bb`.
Nu stiu.
Dar imi place.
In fine, nu despre asta vreau sa vorbim.
Asta am simtit ceva. O stare de depresie.
Nu stiu de ce.
Poate pentru ca am vazut in oras mai multe perechi.
Si ma gadeam la ceva din trecut, prin ce am trecut...
Mi` se pare ciudat ca tocmai acum ma gandesc. Oare de ce nu m-am gandit mai devreme?
Nu voi gasi raspuns la intrebarea de mai sus, dar sper sa gasesc raspunsuri la toate intrebarile ce mi le-am pus astazi.
Ma gandeam la umbrele din trecut.
Si prin cate "chestii" am trecut...
Probabil acum va spuneti ca ma dau mare, ca sunt copil, ca nu am trecut prin mare chestie.
Dar pentru mine este mare chestie.
Uneori mi se spune ca pun mult suflet in orice fac. Este adevarat. Pun suflet pentru ca fara suflet si dragoste, nu iese nimic. Daca nu pun suflet, mai bine nu fac...
Si vreau sa spun ca voi pune suflet in continuare, chiar daca la sfarsit totul se duce pe apa sambetei. Nu pot sa nu pun suflet. Cred ca e doar un comportament copilaresc. Cred.

Comments

  1. nu stiu de ce
    dar imi place postarea:-<
    poate pentru ca putina depresie simt si eu :))

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts