Incep sa ma gandesc, cum ar fi o viata mai buna, mai frumoasa, mai linistita?!
Nu stiu ce sa spun. Dupa mine, viata are mereu ceva "nedrept" in ea, orice ai face.
Pentru ca asa este viata, nedreapta, imperfecta.
La fel ca noi, oamenii.
Du curand mi-am propus sa ma gadesc cum ar arata o ziata perfecta pentru mine.
Hmmm, a fost greu, dar am reusit.
Dar ce`i drept, nu mi-a luat prea mullt.
Viata perfecta:
.O viata in care nu suntem nevoiti sa merge la lucru, sau la scoala.
.O viata in care totul este nepoluat.
.O viata unde totul este drept, fara discriminari.
.O viata unde toti se considera egali, indiferent de religie, culoare, sex, sau orientari sexuale.
.O viata unde nu exista razboaie, arme nucleare.
.O viata unde nici un om nu a fost omorat, nici o viata nu a fost luata.
.O viata unde toti suntem frumosi.
.O viata unde toti avem o familie mare si fericire.
.O viata unde nu ezista lacrimi!




Aceastea sunt ideile mele pt o viata mai perfecta.
Stiu ca aceste dorinte nu se vor implinii niciodata, dar tot mai am dreptul sa aspir, sa visez la o viata mai buna.



Comments

  1. Poti sa strigi in gura mare "nimeni nu ma poate opri sa visez"!!!

    Sustin motto`ul "Together for Better Life"

    >:D<

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts