Sunt prinsa intr-o gaura neagra. Sunt belstemata sa-mi privesc greselile,
la nesfarsit.
Si da, am facut foarte multe greseli pana acum. Le regret pe unele dintre ele...
Iar prezentul nu ma face sa uit nici macar o clipa trecutul. Totul se repeta
in mintea mea
inca o data, si inca o data...
Tot asa pana intr-o zi...
cand o voi lua razna!
Fantomele trecutului imi bantuie inima, imi bantuie mintea...
Se hranesc cu fiecare regret de-al meu.
Iar asta le face tot mai puternice, cu fiecare secunda ce trece.
In ochii mei, lacrimi reci se nasc
Iar apoi sfarsesc uscandu-se pe obraz'mi cald.
Fiecare lacrima are o poveste a ei, un rregret.
Cat timp este in viatza, ea iti povesteste ce s-a intamplat,
si moare incercand sa iti arate greseala.
Toate aceste regrete, incerc sa le uit,
incerc sa le las in urma.
Dar, fantomele sunt mai puternice decat mine, decat vointa mea.
Ele au pus stapanire pe mine...
Acum imi ramane doar sa suspin, sa regret...

Comments

  1. stiu sentimentul...eu am o vorba de fiecare data cand revine in prezent o persoana cu care am impartasit candva ceva, sentimente, greseli, faze, gesturi de care poate iti e rusine acum, "a inviat un mort":))

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts