a new way, a new road.

Ma plimb. Ma amagesc. Ma obosesc.
Pentru ce?
Pentru cine?
Pentru a fi perfecta in ochii lumii?
Pentru a fi pe placul tuturor?
No. Not anymore.
Ma strofoc atat, cand lumea nici nu ma observa. Sunt doar un pion. Un simplu pion in viata celor la care tin. Si m-am saturat sa fiu doar atat! De maine, totul sau nimic
...
Stiu ca odata ziceam asa: "Cel care-ti cere totul sau nimic, nu ti`e prieten." Dar acum mi` se pare firesc sa cer asta. Pentru ca toata lumea vrea totul sau nimic de la mine. Si eu m-am saturat!
Mai demult ma multumeam cu putinul din viata mea, acum nu! Vreau mai mult si mai mult. Dar am senzatia ce nu voi primii acel "mai mult". Pentru ca eu sunt mereu lasata de izbeliste. Asa a fost mereu...
Dar viata mea se schimba. Se schimba in bine pentru mine, in rau pentru altii.
Pentru ca m-am saturat sa fiu lasata pe locul 2 mereu, eu sa fiu a doua obtiune.


Si cu asta se incheie postarea asta, ciudata.
Care vine dupa 3 zile futute, la rand. Urat.

Comments

Popular Posts